Logo izstrāde
Atraktīva un uzņēmuma pārstāvētajai nozarei piemērota logo izveide.
Atraktīva un uzņēmuma pārstāvētajai nozarei piemērota logo izveide.
Piesakies logo izveides piedāvājumam un mēs to nosūtīsim 24h laikā!
Tāpat kā pirmo iespaidu par cilvēku rada viņa sacītais un ārējais izskats, arī pirmo iespaidu par uzņēmumu veido tā logotips. Izstrādājot logo, mēs ņemam vērā uzņēmuma darbības nozari, tā identitāti un potenciālo klientu mērķauditoriju. Logo izstrāde ir grafiskā dizaina process, kurš sastāv no vairākiem posmiem. Mūsu logo dizaina izstrādes process sastāv no 8 pamata posmiem. Arī logo izstrāde sākas tāpat kā visi pārējie mūsu klientu projekti – ar ieklausīšanos.
Mums bieži jautā cik maksā logo izstrāde. Uz šo jautājumu nav precīzas atbildes, jo logo izstrādes gala cena, jeb izmaksas ir tieši atkarīgas no ieguldītā laika apjoma. Uzņēmuma logo izveide ir atbildīgs darbs, jo no rezultāta un vizuālās identitātes bieži ir atkarīgs tas vai bizness būs veiksmīgs un piesaistīs klientu uzmanību. Internetā ir neskaitāmi piemēri kā izveidot logo pašam un pieejamas daudzas bezmaksas online logo izveides programmas, taču šis nav profesionāls risinājums. Visbiežāk tie ir dažādi bezmaksas firmas logo paraugi, kurus brīvi var izmantot jebkurš cits uzņēmums un tas negarantē uzņēmuma identitātes autentiskumu. Lai saprastu kā notiek profesionāla logo izveides process, esam sagatavojuši detalizētu darbību aprakstu.
Uzsākot logo dizaina izstrādes procesu, mēs palīdzam klientam izprast un raksturot uzņēmuma zīmolu, atrast noteicošos uzņēmuma mērķus un vadošās raksturiezīmes, lai saprastu kā zīmols ietekmē uzņēmuma darbības un pastāvēšanas veidu.
Intervija sniedz mums priekšstatu par Jūsu biznesa vērtībām, uzņēmuma personību un identitāti kopumā. Atbildes uz specifiskiem jautājumiem par uzņēmuma ideālo klientu, uzņēmuma kultūru un to, kā uzņēmums vēlas tikt uztverts publiskajā telpā, ļaus mums precīzāk vizualizēt Jūsu uzņēmuma zīmola identitāti.
Mēs vienmēr jautājam klientiem par vēlamo logo pielietojumu, kas būtībā nozīmē to, ka vēlamies saprast – kur tiks izvietots uzņēmuma logotips.
Atbilde uz šo jautājumu mums lieliski palīdz vizualizēt logotipa pielietojumu dzīvē un ļauj to laicīgi pielāgot nepieciešamajam lietojumam, piemēram, dzērienu pudeļu etiķetes, auto aplīmēšana vai izstāžu stendi. Ir svarīgi savlaicīgi apzināties logo gala pielietojumu dažādās vidēs – digitālā vide vai drukātā vide, iepriekš to paredzot un veidojot logotipa dizainu. Tas palīdzēs izvairīties no gadījumiem, kad sākotnēji apstiprinātais logo dizains neiederas kādā no nepieciešamajām pielietojuma vidēm.
Lai izveidotu klientus piesaistošu un atraktīvu uzņēmuma logotipu, Jūsu uzņēmuma pārstāvētās nozares izpēte un veiksmīgāko konkurentu analīze ir nozīmīga logo izstrādes procesa sastāvdaļa. Padziļināta Jūsu uzņēmuma konkurentu izpēte sniegs iespēju mums labāk saprast, kas darbojas un kas nē, kā arī palīdzēs izcelt Jūsu uzņēmuma jauno identitāti konkurentu vidū.
Tālāk mēs veicam uzņēmuma mērķauditorijas tiešo izpēti, nosakot precīzu potenciālā klienta raksturojumu. Tas nenozīmē tikai vecuma, dzimuma un vēlamo klientu personības izpēti. Tā ir arī dzīvesvietas un cilvēcisko vērtību izpēte. Centīsimies saprast kā klienti atradīs Jūsu uzņēmumu – sociālo tīklu kampaņās vai TV reklāmās. Atbildes uz visiem izpētes jautājumiem ļaus mums izveidot precīzu Jūsu uzņēmuma klientu raksturojumu.
Kad esam ieguvuši priekšstatu par Jūsu uzņēmuma nozari, uzņēmuma mērķiem un tā mērķauditoriju, mēs varam uzsākt idejisko skiču izveidi, ļaujot vaļu iztēlei.
Izveidojot daudz dažādu ideju, mēs apkopojam visas skices – gan labās, gan sliktās, veicam izpēti un atlasam piemērotākās idejas, kuras turpmāk varam sagatavot tīros skiču variantos un sagatavot logo idejisko skiču materiālus. Šīs darbības ļauj mums pārskatīt visas iepriekš radītās idejas un atlasīt abstraktākos logo dizaina konceptus, lai atrastu logotipa zīmi, kas izcels Jūsu uzņēmumu konkurentu vidū.
Visbeidzot, kad esam atlasījuši spēcīgākos dizaina konceptus, mēs pārejam pie digitālo skiču sagatavošanas.
Izvēlamies spēcīgākās logo dizaina skices un izstrādājam digitālus prezentācijas materiālus. Nereti šis process palīdz vēl papildus uzlabot logotipa skiču dizainu. Šī etapa ietvaros mēs pievēršam uzmanību dažādiem burtu stiliem, piemeklējam atbilstošāko uzņēmuma burtu stilu, kas būtu saderīgs ar logotipa dizainu.
Neskatoties uz to, ka logo skices digitālā formātā ir daudz pārskatāmākas un detalizētākas par idejiskajām skicēm, mēs joprojām vēlamies izslēgt krāsu variāciju un augstu detalizācijas pielietojumu. Mēs pieturamies pie tā, ka šī etapa galvenais uzdevums ir logo idejas un formas prezentācija klientam – ar iemeslu noskaidrot izvirzītajiem mērķiem atbilstošāko logo dizaina formu un izvēlēties tālāk attīstāmo logo variantu.
Mēs izvēlamies atlasītās digitālo skiču idejas un sagatavojam prezentāciju klientam. Šajā logo izstrādes etapā, mēs nevēlamies jūs apžilbināt ar spilgtiem logotipiem. Mēs vēlamies Jums vienkāršā veidā izskaidrot savu skiču dizaina formu koncepta un risinājumu nozīmīgumu, to atbilstību iepriekš kopīgi izvirzītajiem mērķiem un tirgus pētījumiem. Mēs vēlamies Jūs iepazīstināt ar nozares konkurentu analīzes rezultātiem un raksturot Jūsu uzņēmuma tipisko mērķauditorijas pārstāvi – uzņēmuma klientu.
Šajā etapā Jūs spēsiet pieņemt uz faktiem un atbilstošu informāciju balstītu lēmumu par atbilstošāko logo idejas konceptu, izvēloties tālāk attīstamo versiju.
Šis ir visaktīvākais logo izstrādes etaps. Šī etapa laikā mēs aktīvi sadarbojamies ar klientu, lai pieslīpētu logotipa detaļas līdz pilnībai. Detalizācijas izstrādes posmā klientam ir jāpieņem gala lēmums par izvēlēto logo dizainu.
Kad logotipa dizains ir izvēlēts, mēs pārejam pie aizraujošākā logo izstrādes posma – krāsu atlase un izvēle.
Mēs ticam apgalvojumam – ja logo dizains neizskatās labi melnbaltā formātā, tad tas nav atbilstošs, tāpēc stingri pieturamies pie šī principa un pārliecināsimies, ka logotips atbilst šīm prasībām.
Šī etapa laikā mēs veicam dažādu krāsu izpēti un piedāvājam Jums atšķirīgas krāsu shēmas, kuras mēs uzskatām par piemērotām un spējīgām sekmīgi reprezentēt Jūsu uzņēmumu. Šis posms nereti ir diskutabls, bet visbiežāk cenšamies pieturēties pie krāsu psiholoģijas pētījumiem un iepriekš izpētes procesā iegūtās informācijas.
Mēs izstrādāsim vairākas logotipa dizaina reālā pielietojuma vizualizācijas, lai pārliecinātos, ka logo izskatīsies labi tam sākotnēji paredzētajā pielietojumā.
Šajā logo izstrādes posmā Jums jau ir apstiprināts logo dizains. Mēs izmantosim krāsas, burtu stilu un izvēlēto logo dizainu, apvienojot to visu viegli lietojamā logotipa pielietojuma vadlīniju apkopojumā. Logo stila grāmatu varēsiet iesniegt dizaineriem, kuriem ir jāstrādā ar Jūsu uzņēmuma logotipu.
Logotipa stila grāmata ir lietderīgas informācijas apkopojums, kas būs noderīga ne tikai dizaineriem, bet jebkuram, kurš vēlas izmantot logo. Tā nesatur tikai specifisku krāsu vai burtu stila informāciju, bet ietver arī informāciju par:
Šis vienkāršotais saraksts ar “Jā” un “Nē” padomiem nodrošinās, ka logotips izskatīsies vienādi labi, neatkarīgi no vides, kurā to novieto un neatkarīgi no tā, kurš darbojas ar logo.
Kā papildus pakalpojumu piedāvājam izstrādāt arī uzņēmuma korporatīvo identitāti un vienotu vizuālo tēlu visām uzņēmuma komunikācijām, kas nozīmē pilnu uzņēmuma vizuālo identitāti – vēstules, rēķini, līgumu formas, zīmogi, e-pasti, vizītkartes, dokumentu mapes u.c. dokumenti.
Sazinieties ar mums un mēs nodrošināsim pilna servisa uzņēmuma logo izstrādi un izveidosim logotipu, kas izcels Jūsu uzņēmumu konkurentu vidū.
Aizpildi pieteikuma formu un saņemt logo izstrādes piedāvājumu vienas darba dienas ietvaros!
Daži no mūsu klientiem
Pievienojies mūsu apmierināto klientu lokam!